ZWROT TOWARU
W przypadku chęci odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt telefoniczny.
REKLAMACJA
Kupujący ma możliwość zgłoszenia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania produktu.
Reklamacja obejmuje uszkodzenie towaru podczas wysyłki oraz dostarczenie nie prawidłowego produktu.
Żeby reklamacja została rozpatrzona, kupujący musi dostarczyć sprzedawcy:
-zdjęcia otrzymanego produktu
-protokół szkodowy spisany przy kurierze podczas odbioru przesyłki(w przypadku uszkodzenia towaru)
ZWROT ŚRODKÓW
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
Opis w aukcji i zdjęcia zgodne z towarem, dywaniki śliczne i porządne - wysoka rzetelność sprzedawcy. Sprawna i szybka obsługa. Polecam!